از چالش‌های مهم ورزش بدنسازی و ورزش‌های سنگین می‌توان از نحوه انتخاب مکمل مناسب و بدون عوارض بدنسازی نام برد. زیرا تنوع بالای این محصولات و تعداد بالای تولید کنندگان باعث شده تا خریداران، ندانند که کدام برند معتبر است و محصولات با کیفیت را به بازار عرضه می‌کند.

اگر برای اهداف بدنسازی و رشد عضلات خود به دنبال خرید و استفاده از محصولات ایرانی هستید، در این مقاله از مرهم برخی از بهترین مکمل‌های بدنسازی با کیفیت ایرانی را به شما همراهان گرامی معرفی می‌کنیم تا بتوانید با خیال راحت نسبت به خرید محصول مورد نظر خود اقدام کرده و از سلامت و کیفیت آن‌ها اطمینان داشته باشید.

پر فروش ترین مکمل‌های بدنسازی ایرانی

در صورتی که برای تقویت عضلات و نتاسب اندام خود به دنبال مکمل‌های ایرانی هستید، در ادامه ۷ مورد از بهترین مکمل‌های بدنسازی ایرانی را به شما معرفی می‌کنیم که همه آن‌ها توسط برندهای معتبر و بهترین مواد اولیه تهیه شده‌اند.

همچنین در صورتی که به دنبال خرید مکمل‌های بدنسازی خارجی در ایران هستید، بهتر است این مطلب را نیز مطالعه کنید، زیا می‌تواند شما را در راه شناخت بهترین برندهای باکیفیت خارجی مکمل‌های بدنسازی در ایران آشنا کند تا با خیال راحت خرید کنید.


مکمل بدنسازی دوبیس

لیست پر فروش ترین مکمل های بدنسازی ایرانی

برند دوبیس یک از تولید کنندگان بسیار مطرح و نام آشنای ایرانی است که از سال ۱۳۸۴ کار خودر را آغاز کرده و با تولید انواع مکمل‌های بدنسازی با کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه، در بین ورزشکاران بسیار محبوب بوده و فروش محصولات این برند بسیار زیاد است.

بد نیست بدانید که محصولات دوبیس در بیش از ۴۰۰۰ داروخانه در سراسر کشور به فروش می‌رسند که این خود نشان از کیفیت بالای مکمل‌های تولیدی این برند ایرانی است که علاوه بر کیفیت زیاد، تمام محصولاتش را با استانداردهای روز جهان تولید می‌کند و معتبر ترین گواهینامه‌های جهانی را نیز کسب کرده است.

از محصولات برند دوبیس می‌توان به پروتئین، انواع مختلف پودر گینر، کراتین، گلوتامین، مولتی ویتامین، پروهورمون و HMB اشاره کرد. مکمل های این برند همگی از تنوع بسیار بالایی برخوردار بوده که برای اهداف مختلف هر ورزشکاری که قصد پرورش اندام خود را دارد مناسب هستند.


مکمل‌های بدنسازی برند اپکس

بهترین مارک مکمل بدنسازی ایرانی

یکی دیگر از برندهای بسیار محبوب ایرانی در زمینه تولید مکمل‌های بدنسازی و ورزشی، اپکس می‌باشد که از سال ۲۰۱۰ فعالیت خود را آغاز کرده که علاوه بر داشتن کیفیت بسیار بالا، محصولاتش را با قیمت بسیار رقابتی و مقرون به صرفه به بازار عرضه می‌کند و از این نظر از شهرت زیادی برخوردار است.

تمام محصولات تولیدی این برند ایرانی با استفاده از فرومولاسیون پیشرفته به روز جهانی تولید شده و دارای استاندارد و گواهینامه‌های معتبر نیز می‌باشند. برند اپکس فقط محصولاتی در حوزه مکمل‌های ورزشی و بدنسازی تولید می‌کند و تنوع محصولاتشان نیز بسیار زیاد است.

از محصولات برند اپکس می‌توان، قرص ال آرژینین 1000، قرص ال کارنیتین، پودر عضله ساز مس فکتور، پودر مس فکتور، پودر کربوپلاست، قرص آمینو وی، کراتین مونوهیدرات، پودر کربوهیدرات کربو پلاست، پروتئین وی پرو شکلاتی، پودر عضله سازی کراتین + ویتامین C با طعم بلوبری و انواع دیگر نام برد.


مکمل‌های بدنسازی کاله

خرید بهترین مارک مکمل بدنسازی ایرانی, مکمل بدنسازی کاله

کاله یکی از تولید کنندگان محصولات لبنی در ایران است که نیاز به معرفی زیادی ندارد و همه با این برند ایرانی به خوبی آشنا هستیم. با این حال کاله یکی از بهترین تولید کنندگان مکمل‌های بدنسازی در ایران است که تمام محصولات خود را با استاندارهای روز دنیا تولید می‌کند.

بد نیست بدانید که محصولات برند کاله، به کشورهای خارج از ایران نیز عرضه می‌شوند که نشان از کیفیت بالای مکمل‌های بدنسازی کاله است. همچنین این برند از به روزترین تکنولوژی روز دنیا برای ساخت انواع مکمل استفاده می‌کند.

اگر برای تقویت عضلات خود به دنبال یک برند معتبر ایرانی با کیفیت بسیار بالا هستید، می‌توانید از محصولات کاله با خیال راحت استفاده کرده و به اهداف خود نزدیکتر شوید. یکی از بهترین محصولاتی که این برند تولید می‌کند پودر پروتئین می‌باشد که در بین ورزشکاران بسیار محبوب است.


مکمل بدنسازی برند کارن

با کیفیت ترین مکمل بدنسازی ایرانی, مکمل بدنسازی کارن

برند کارن یکی از قدیمی‌ترین تولید کنندگان مکمل‌های بدنسازی در ایران است که شاید بتوان از این برند به عنوان اولین تولید کننده پیشرو در زمینه ساخت مکمل‌های بدنسازی ایرانی نام برد که از سال ۱۳۷۸ کار خود را آغاز کرده و تمام محصولات خود را با بهترین مواد اولیه و استانداردهای روز جهانی تولید می‌کند.

بهتر است بدانید که برند کارن بیش از ۱۶۰ نوع مکمل بدنسازی متنوع را به بازار عرضه می‌کند که همه آنها دارای گواهی‌نامه و انواع مجوزهای جهانی کیفیت هستند. تنوع محصولات این برند آنقدر زیاد است که برای انواع اهداف مختلف عضله سازی کابرد دارند.

همچنین این برند دارای باشگاه مشتریان است و با خرید و عضویت در این باشگاه، می‌توانید از جوایز مختلفی نیز بهره‌مند شوید. با توجه به تعداد بالای محصولات این برند، برخی از محبوب‌ترین مکمل‌های بدنسازی کارن عبارت‌اند از: پودر گین آپ، پودر اسلیم لست و پودر پروتئین گلدن وی. اگر به دنبال مکمل‌های با کیفیت ایرانی هستید، کارن یک گزینه عالی است.


مکمل بدنسازی نوتریمد

خرید انواع مکمل بدنسازی ایرانی با کیفیت

یکی دیگر از تولید کنندگان مطرح در زمینه مکمل‌های ورزشی و بدنسازی، برند نوتریمد است که با سابقه زیاد خود در زمیه تولید انواع مکمل‌های مختلف افزایش وزن و شکل دهی عضلات، یکی از بهترین تولید کنندگان ایرانی است که محصولات بسیار با کیفیتی را به بازار عرضه می‌کند.

تمام محصولات تولیدی این برند دارای پروانه بهداشت و انواع گواهی‌نامه سلامت و کیفیت هستند و همچنین دارای بارکد نیز می‌باشند. مکمل‌های تولید شده توسط برند نوتریمد توسط بهترین متخصصات آزمایش و برسی می‌شوند و همین باعث شده تا این برند، به رقابت با نمونه‌های خارجی موجود در بازار بپردازد.

اگر می‌خواهید با خیال راحت و بدن نگرانی برای ساخت و پرورش عضلات خود از مکمل‌های بدنسازی استفاده کنید، بهتر است به سراغ محصولات برند نوتریمد بروید که علاوه بر کیفیت بالا، قیمت بسیار مقرون به صرفه‌ای دارند.


مکمل های بدنسازی پگاه

معرفی انواع برند ایرانی مکمل بدنسازی

یکی دیگر از برند‌های ایرانی تولید کننده محصولات بدنسازی، شرکت پگاه است که محصولات با کیفیتی را با قیمت بسیار مناسب و مقرو به صرفه به بازار عرضه می‌کند. اگر در ورزش بدنسازی مبتدی هستید، می‌توانید با کمترین هزینه از محصولات پگاه استفاده کرده و شاهد رشد عضلات و افزایش وزن خود باشید.

شرکت پگاه با برخورداری از فرمولاسیون به روز، تمام محصولات خود را با استاندارهای روز جهانی تولید کرده و به یکی از نام آشنا‌ترین تولید کنندگان انواع مکمل‌های بدنسازی در ایران تبدیل شده است.

بهتر است بدانید که برند معتبر پگاه، تمام محصولات خود را با خدمات پس از فروش به بازار عرضه می‌کند. از مکمل‌های محبوب و پرفروش پگاه، می‌توان پودر پروتئین وی، پودر گینر اولترا پاور و کراتین نام برد.


مکمل های بدنسازی برند عرشیا

برسی انواع مکمل بدنسازی ایرانی

عرشیا یکی دیگر از برندهای مطرح ایرانی در زمینه تولید انواع مکمل‌های بدنسازی می‌باشد. استفاده از مواد اولیه بسیار باکیفیت با استانداردهای روز جهانی باعث شده که برند عرشیا به یکی از پر فروش‌ترین مکمل‌های بدنسازی بازار تبدیل شود.

اگر علاوه بر رسیدن به اهداف ورزشی خود به دنبال حفظ سلامت بدن خود هستید، برند عرشیا یکی از بهترین گزینه‌هایی است که علاوه بر تنوع بالای محصولات تولید شده توسط این برند، قیمت مقرون بسیار مناسبی نیز دارند.

بهتر است بدانید که عرشیا یک برند مشتری محور است، زیرا به تمام خواسته‌های مشتریان خود توجه داشته و آینده کاری خود را با توجه به نظرات مشتریان خود مشخص کرده و بهترین مکمل‌های بدنسازی را تولید می‌کند.

سخن آخر

در یکی دیگر از مطالب مرهم، ۷ مورد از بهترین مکمل‌های بدنسازی با کیفیت ایرانی را به شما همراهان گرامی معرفی کردیم. بد نیست بدانید انتخاب مکمل بدنسازی با چالش‌های زیادی همراه است، زیرا علاوه بر هزینه‌های بالا، مهم‌ترین مسئله این است که باید از صحت کیفیت این محصولات اطمینان داشته باشید و بهترین محصولات را خریداری کنید، زیرا اولین چیزی که در ورزش باید در نظر گرفت، حفظ سلامت بدن است. انواع برندهای زیادی در بازار موجود هستند که استفاده از محصولاتشان نه تنها نتیجه‌ای در بر نخواهد داشت، بلکه به سلامت بدن نیز ضرر می‌رسانند، اما با برسی‌های انجام شده، ما بهترین برندهای تولید کننده مکمل‌های بدنسازی را به شما معرفی کردیم تا بتوانید با خیال راحت آن‌ها را خریداری کرده و به اهداف ورزشی خود برسید.

منبع